JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

Fitness motivace III. - trochu jinak

21.01.2015 20:50

Dokážete sami sebe namotivovat? 

Věříte sami v sebe?

Dokážete se odrazit i od toho nejmenšího pokroku?

Vidíte se v tý formě, v jaké chcete?

 suc.jpg

Pokud na předchozí otázky odpovídáte ANO, tak je to s vámi víc než dobré! Gratuluji! Pokuď je to samé NE či MOŽNÁ, nevěšte hlavu NIKDY NENÍ POZDĚ ZAČÍT a trochu posílit svoje JÁ. Protože nikdo jiný to za Vás neudělá. Kdokoliv jiný Vám může udělit rady jak na to, pomoci Vám se správným postupem a přístupem, ale nikdy Vám nemůže vidět do hlavy a nikdy nemůže převzít Váš život. Za tím si stojíte jen Vy sami a Vy jste ti, kdo něco může změnit či posílit.

To se mi to mluví/píše, že? :o) Vždycky se líp radí ostatním než něco dělá se sebou samým. Ale já se o to už nějaký čas snažím a myslím/doufám, že se posouvám kupředu. Jde to pomalu, ale jde. 

Ale abych odpověděla na otázky výše, tak:

 

Dokážete sami sebe namotivovat? ANO

Sama sebe dokáži namotivovat. Už jsem to tady někde psala, ale moji osobu namotivuje i ta nejmenší maličkost, co na světe je. Může to být nějaká píseň, nějaké slovo, něco co vidím, někoho koho vidím, pěkný obrázek, šeredný obrázek, dobré jídlo, nedobré jídlo, kniha, článek, kámen, kniha, mé dítě, má kočka, můj muž, má rodina...ale hlavně je to myšlenka/obraz, který mi přilétne do hlavy a udělá tam velký třesk:o).

 

Věříte sami v sebe? SNAŽÍM SE - ANO

Snažím se sama v sebe věřit, protože nikdo jiný to za mě neudělá. Věřím si v hodně věcech, které mě provázejí životem už nějaký ten čas. Snažím se věřit ve věci, které mě potkávají a které mě čekají. A že mě toho ještě čeká. Věřím v to!

 

Dokážete se odrazit i od toho nejmenšího pokroku? ANO

Ano, i to nejpatrnější, co zaznamenám, je pro mě veliký pokrok. Přiznávám, že jsem k sobě potom dost kritická, ale už to, že se mi něco podařilo je velký motor k tomu, dělat něco dál. Bohužel to teda platí i naopak. Jestli něco nejde, tak je hodně HODNĚ těžké pokračovat dál a nevzdávat se. Ale i o to se snažím. Aneb snaha se CENÍ!!

 

Vidíte se v tý formě v jaké chcete? ANO

Každý den pracuji na tom, že se vidím, tak jak chci abych vypadala, tak jak chci, abych působila na ostatní, tak jak chci, abych se vyjadřovala (ikdyž to mi dělá velký problém, ač to třeba nevypadá:o), tak jak chci, aby to bylo. Snažím se posilovat svoji budoucnost svojí přítomností. Teď a tady myslím na to, jaká jsem.

large.jpg

 

Safienka


 

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode