JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

Březnové knihobraní

02.04.2014 10:54

Ikdyž je březen celkem dlouhý měsíc, tak tento rok mi podivně utekl (asi to bylo tím, že jsem neseděla v práci, ale měla možnost vyrážet každý den ven s kočárem:-) Březen byl měsícem knihy! Doufám, že jste na to nezapomněli ani vy!

Já jsem se snažila číst, jak jsem mohla, ale stejně to prostě někdy nešlo. Hold, roční holčička si žádá svou pozornost.

Krom toho, že se mi podařilo přečíst 7 děl, tak jsem jich opět 5 nashromáždila :-)

A které to byly a jsou?

1. Dračí oči/Čarodějka - Kristina Hláváčková (RC pro Fragment)

2. Šťastná máma - Meagan Francis (RC pro BUX)

3. Plavat se žraloky - C.B. Smith (RC pro Fortunu Libri)

4.Jezdecký tábor Yonahossee - A. Disclafaniová (RC pro BUX)

5. Krvavý písek - M.T.Majar (sama sobě, četla jsem první díl a bavil mě:-)

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode