JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

Deník sportujícího diabetika, část 1

21.01.2015 20:40

Dneska je úplněk. Dle odborníků má být náročný den, kdy si lidé budou řešit své trable. Tzn, že jsem se rozhodla, že se stresu nedám a prostě si půjdu dopoledne zaběhat. Naposledy jsem byla běhat v neděli a je středa!

Jenže! Počasí mi ukázalo záda, tedy konkrétněji prostě začalo pršet v tu chvíli, kdy jsem se oblékla, připravila tak sebe, odpojila pumpu, připravila dítě, ukočírovala dítě do kočáru a otevřela branku :O Takže jsem musela hodit zpátečku a opět nás obě odstrojit, přestrojit a nasadit pumpu. Nevrle jsem chodila od okna k oknu, jen abych zjistila stav venku.

A prostě jsem se rozhodla, že se dneska nedám a běhat půjdu! Hlavně teda jsem potřebovala otestovat nové triko ;o) Dopolední glykémie byla sice kolem hodnoty 8, ale po avokádovém pudinku se stáhla na 4 (s ještě nějakým tím běžícím inzulínem). Rozhodla jsem se tedy projistotu pumpu odpojit o chvíli dřív, aby mi to stihlo trochu stoupnout a já tak nepadla do hypa. Zjistila jsem (zatím se mi to vždy potvrdilo), že pokuď mám glykémii do hodnoty 13, tak bych si na celou trasu běhu měla prostě pumpu odpojit.

Takže jsem se asi po hodině koukání z okna opět ustrojila, odpojila a vyrazila.

Dneska se mi běželo skvěle! Zřejmě to bylo díky mírně naakumulovanému stresu, kterému se na mě podařilo přelézt během pikosekundy.

Opět jsme dneska vyrazily na cyklostezku, kde nebyla ani noha. Ani se nedivím popravdě. Aprílové počasí v květnu je opravdu nemilá věc.

Protože se mi běželo opravdu dobře, rozhodla jsem se dneska pokořit 7km. Počasí se střídalo jak mohlo. Naštěstí kroupy padaly až odpoledne, při odpolední procházce. Na tu si teda pumpu neodpojuji, neboť rychlost není tak velká. Prostě procházka s ročním dítětem je procházka s ročním dítětem :D

Ač jsem si myslela, že těch 7km dáme, tak jsme nedaly :O Přede dveřma jsem zjistila (brzo, já vím), že mám na sporttrackeru 6,9km..hmm, co dodat no. Příště!

Pocity byly dobré, takže jsem si nechala pumpu odpojenou ještě na protažení. Bohužel už jsem jí měla nasadit, neboť jsem měla před obědem vyšších 13. Takže info pro příště.

Běžící dopolední bazál má hodnotu 0,7.

Bolus k snídani 6 jednotek.

K snídani jsem měla avokádový pudink (nějak jsem zapomněla, že se avokádo nepočítá (tzn má minimum sacharidů – jupí!) s dvěma menšími banány, 2 lžícemi kokosového oleje, trochou agávového sirupu, kakaem, trochou kokosu a pomeranče.

Po běhu jsem si dala špičku banánu (tak nějak tam ležel a volal na mě, sněz si mě!!)

Před během kafe! Přemýšlím, jestli má šálek kávy taky takový vliv na příliv energie před během stejně jako před workoutami, které cvičím doma. Toť otázka.

 

Info k fotce: Maruška strašně moc potřebovala zvednout do náručí :D strašně moc, rozumějte!


 

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode