JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

Deník sportujícího diabetika - co, jak, kdy a proč

21.01.2015 20:40

Ať jsem hledala, jak jsem hledala, tak jsem nenašla nějaký sportovní deník diabetika. Samé diskusní fora, kde se probírá vše odpředu dozadu. Ale nějaké takové praktické souvislé informace ze života nikde. Je taky možné, že jsem hledala málo, ale co už.

Rozhodla jsem se, že si začnu psát takový nějaký sportující deník. Už nějaký ten pátek jsem diabetik a až už je to docela dost let, tak stále objevuju, jak a na co reaguju já a moje tělo. Občas je to teda boj, občas nepochopitelná bezmoc.

Každopádně zhruba před necelým rokem jsem začala být víc aktivní než pasivní a začala jsem víc sportovat. Jako jo, kdysi (v dětství/mládí :D) jsem sportovala, hrála jsem závodně stolní tenis, chodila chvíli na atletiku a nějakou dobu tancovala, ale to jsem svůj život (rozumějte reakce mého těla a dodávajícho inzulínu) řešila jen povrchně.

Tááááááááákže, třeba se najde nějaký podobný sportovní nadšenec, který má cukrovku a bude se chtít něco dozvědět, nějak mi poradit a nebo prostě jen pokecat a vzájemně si vyměnit zkušenosti. Třeba mé poznatky zaujmou i nediabetiky, tím líp.

Plánuju své příspěvky dodávat zmateně, neurčitě a prostě tehdy, když se mi bude chtít. Takže nečekejte žádnou pravidelnost atp.

Jak už jsem psala, tak se víc hýbu nějaký ten necelý rok. Začala jsem s workouty od Jillian Michaels, přidala nějakou tu lekci zumby, trampolín, přešla k Zuzce Light, Shaunovi T a nakonec jsem se dokopala k tomu, abych začala běhat. Plánuji zkoušet víc sportů a zjistit tak víc, jak mé tělo reaguje. Nevím však jaké a kdy, takže opět taky nic nečekejte :D Prostě nic nečekejte a třeba budete i překvapeni ;o)


 

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode