JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

Dubnové knihobraní

09.05.2014 13:35

A je tu květen, tzn. duben za námi. Já se jdu opět pochlubit, co mi to přistálo nového do schránky, co jsem si koupila a co mi následně tedy přistálo v knihovně. Ikdyž je pravda, že tam to taky nepobude dlouho, neboť už jsem dostala několik žádostí o výpůjčení. Žehnám všem mým přátelům čtenářům! Jsem zvědavá, jak mi jednou vzroste knihovna, až se mi všechny popůjčované knihy vrátí :o) Raději nepřemýšlet!

A co že mi to teda v dubnu udělalo radost?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Osm týdnů v blázinci od Evy Lohmannové (RC)

2. Třetí díl od Anderse de la Motte s názvem Bubble (RC)

3. Had a hůl od Barbary Woodové (RC)

4. Poslední aristokratka od Evžena Bočka (koupeno na doporučení na www.databazeknih.cz)

5. Třetí díl od Amandy Stevensové s názvem Prorok (RC)

6. Lék na smutek od Táni Keleové-Vasilkové (RC)

 

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode