JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

Facebook

05.02.2014 19:32

Doba jde rychle dopředu a když tak o tom přemýšlím, tak nevím, co je vepředu dřív, technologie nebo myšlení lidí? Kde jsou ty časy, kdy se nikam nespěchalo, všechno se dělalo v poklidu a lidé byli spokojenější a klidnější? Říká se (opravdu jsem to slyšela už z několika stran), že se vše nakonec vrátí do starých kolejích a za nedlouho si budeme číst knížky při svíčce, pracovat na poli, abychom měli co dělat a co jíst. Neboť všechno stojí na pokročilých technologiích, na elektrice a na tom, že si lidé snaží udělat co největší pohodlí a stávají se z nich maličko peciválové a leniví tvorové. Takže až se někdy najde nějaký vtipálek, co si bude chtít udělat srandovní večer, tak jednoduše řečeno vypne jeden velký světový vypínač a my budeme sedět ve tmě při svíčce a nezbyde nám nic jiného, než si spolu povídat, smát se, hrát hry a nebo prostě a jen vyjít ven a užívat si přírody a vlastně nám bude fajn. Ale tak to bych zveličovala a vůbec odběhla od toho, proč tento článek píšu :o) Spousta lidí žije tak, jak společnost žádá a podléhá všemu tomu, o čem by se dalo diskutovat. A mě tak nezbývá nic jiného, než na chvíli splynout s davem a nechat se unášet proudem zvaným "facebook". Ano, i já tam mám účet, jak už jste si jistě všimli z bočního panelu, kde na Vás vykukuje moje profilová fotka a tudíž reklama facebooku. A krom toho, že tam mám svůj účet, tak jsem si založila nový, věnovaný přímo tomuto blogu, mé činnosti a vše co je spojené s mým tvořivým duchem - jeslti se tak dá nazvat :-)

samanismus.jpg

Od malička jsem vychovávána k tomu, abych lidem pomáhala a co víc říct než to, že mě to opravdu baví a dělám to s chutí. Postupem času se mé zaměření ohledně pomoci vykrystalizovalo a já jsem nyní na dráze jak poradenské a léčitelské (snad to tak mohu směle nazvat) a ráda se setkávám, někdy je i vyhledávám, s lidmi, kteří jsou na stejné vlně jako já a mají podobný názor na svět a vše, co se kolem něj děje. A já si s nimi můžu třeba jen povídat, aniž bych musela nějak extra zvlášť kočírovat své emoce :-)

Takže, abych tak shrnula své úvodní slovo k této "převratné" novince, najdete mě, můžete mě kontaktovat a číst nejen tu, ale zároveň i na takové novodobé vymoženosti, jako je facebook:-)

Stránku můžete najít ZDE.

 

Mějte krásné dny provoněné přicházejícím podzimem.

Saf.

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode