JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

Fitness motivace I.

21.01.2015 20:48

 Mám ráda krásná ženská těla. Ano, občas i mužská, ale spíše se mi líbí a motivují mě více ta ženská. Motivuje mě to k tomu, abych na sobě makala víc a nevzdávalo to. Motivuje mě to k tomu, abych zdravěji jedla a mohla být sama se sebou spokojená. 

Už i z toho, že se ráda nechávám fotit a snad jsem i fotogenická, vyplývá to, že se ráda koukám na pěkné obrázky a fotky.

Tentokrát bych ráda založila příspěvek, který bude obsahovat všechny ty obrázky, které mi říkají: "Makej a nepřestáej!" 

large.png

Budoucnost patří těm, kdo věří svým krásným snům. / Eleanor Roosevelt

fitness-motivation-strong-favim.com-326946.jpg

Výcvik ke zdraví - toť střídmost v jídle a píle v námahách. / Hippokratés


 

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode