JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

Jillian Michaels: 6 week, 6 pack

03.02.2014 13:38

51if4d8gezl._sl500_aa300_.jpg

Nebudu psát recenzi, neboť ještě nejsem tak zběhlá ve všech výrazech, názvech a jiných náležitostech, co se týká fitness, ale rozhodla jsem se uveřejnit některé své postřehy.

Tento blok (snad se to tak dá nazvat) cvičení cvičím již 12. den a mám k tomu pár poznámek. Mělo by to být zaměřené hlavně na břišní svaly, přesto posilujete i ruce, záda, občas nohy, zadek...no, takže vlastně téměř vše :o) Ale hlavně teda břišní svaly. 

Je to trochu náročné cvičit stejnou půlhodinku každý den 3 týdny. Jsem sice za půlkou, ale už bych ráda šla na další týden. Odolávám přeskočit, opravdu odolávám! A doufám, že i odolám, neboť bych ráda otestovala účinnost za předepsanou dobu cvičení a viděla tak na sobě snad nějaké ty další výsledky :-) 

Musím přiznat, že každý den si v půlce říkám, aby už byl konec! :D a ono ne, Jillian to do nás hustí ještě další celou sérii. Jak už jste asi pochopili, tak v 1. levelu se jede na dvě půlky. 2x to samé, 2x stejná dřina. Což bylo pro mě neznámé oproti předešlým workoutům, kde se jelo na tři kola a v každém kole se cvičilo něco jiného, takže to tak hezky utíkalo. Ale tady ne. Je to prapodivné, ale prostě se to vleče :o) Přesto je to pravděpodobně jen v hlavě, neboť už jsem si na to zvykla a sama pro sebe jsem si našla záchytné body, které mě ujišťují kolik mě toho ještě chybí. 

Když jsem začala cvičit, tak jsem samozřejmě na vše koukala mírně vyjeveně, což je normální stav při prvním seznámení. Ale časem jsem si tam našla své oblíbené a i neoblíbené cviky. Jsem nesmírně ráda, že těch neoblíbených je čím dál tím míň. Začínám zvládat i ten cvik, který jsem napoprvé nedala ani v začátečnické pozici. Takže jsem na sebe malinkato pyšná a jsem zvědavá, jestli ho na konci 1. levelu dám celý spolu s Jillian. 

Taky jsem zjistila, že se u tohoto bloku více potím. Ikdyž mi nepříjde, že by to byl větší záhul. Teplota v místnosti je pořád stejná. Aspoň že každá kapička tekoucí po čele mi dává najevo, že fakt něco dělám a jen si doma neválím šunky :o)

Další taková poznámka je to, že druhou půlku jede Jillian rychleji. Maká jak zběsilá a já sotva stíhám. Takže jestli se to chystáte taktéž odcvičit, tak se připravte, že když už v půlce budete sotva popadat dech, tak vás čeká ještě další půlka, stejná a o to rychlejší. No, není to skvělé? :D

Cvičím s 2kg činkou a myslím, že to při mém stavu je tak akorát.

1.jpg61iazel-drl._aa1348_.jpg

Takže jsem konečně docvičila 2.level (7.2.2014) a musím teda říct, že takto dlouhý workout cvičit je docela náročné. Ani ne tak fyzicky jako psychicky :o) Tři týdny cvičit jedno a to samé mě už docela nudilo, takže jsem to potom ke konci prokládala čím dál častěji nějakými jinými workouty. Ale konkrétně k 2. levelu. 

2.level se mi líbil víc než 1.level. Víc mi vyhovovalo to, že se nestřídali tolika pozice na podlaze a ve stoji (můj nízký tlak v 1.levelu trochu trpěl). Více se tedy cvičí ve stoje. Cviky se mi líbily taky víc. Našla jsem si tam samozřejmě oblíbence i neoblíbené cviky. Řekla bych, že téměř všechno jsem odcvičila v pozici pokročilého a vždy jsem byla příjemně zadýchaná a zpocená. Ikdyž musím říct, že jak to bylo rozdělené na dva stejné díly, tak ten druhý-rychlejší mi dělal trošku problém. Občas jsem nestíhala, ale snažila jsem se, seč jsem mohla. Ani mi nepřišlo, že by byly cviky náročnější než v 1.levelu. Vše se dalo zvládat. Jak jsem už uměla za ty 3 týdny cvičení vše zpaměti, tak mi to tak nějak líp utíkalo, neboť jsem se měla čeho zachytávat. "Aaaa...tady je ten blbý cvik..hmm..po tomhle už budu v polovně. A nebo taky...ach bože, ještě jednou tolik...bohatě by mi to dneska stačilo jen sem :D" 

 

Takže abych to shrnula, tak jsem ráda, že jsem měla možnost si 6week, 6 pack odcvičit, ale víckrát se k němu vracet nebudu. Nemá se říkat nikdy, takže to raději vynechám, přesto je na můj vkus 6 týdnů (po dvou levelech, po 3 týdnech) až moc. Dobrá zkušenost, ale jede se dál :-)

 

 

No, tak to zatím vše, až budu dál, tak dopíšu další poznatky. Zatím tedy sportu zdar :o)

Safienka 

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode