JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

Kamarádky činky

21.01.2015 20:33

Tak jsem nebyla líná a zainvestovala do svých druhých vlastních činek. První se ani moc nedají počítat, protože to jsou půlkilovky. Někdo by se mohl smát, že jsem si pořídila jen toto a nesehnala něco těžšího, ale mě to nějak nemrzí. Činky půlkilovky jsem si užila a občas je i použiji, když chci mít větší ráznost úderu, kde mi ruce a pěst nestačí.

Na doporučení kamarádky jsem nakupovala v internetovém obchodě INSPORTLINE, kde jsem si vybrala Vinylové činky po 2kg. Dneska jsem jim dala premiéru a jsem spokojená, uvidíme jak to bude v budoucnu :-) K činkám jsem si ještě vzala závaží na kotníky, které budou mít premiéru určitě brzy. Tož jsem spokojená. Přikládám ještě zajímavý článek o tom, jak je pro ženy dobré a vhodné cvičit s činkami. Určitě si udělejte čas a přečtěte si ho, možná budete překvapeni k čemu všemu je cvičení s činkami dobré :-)

Článek: Ženy a činky

Mé úlovky:

  p1010896.jpg

závaží 2x1kg

p1010892.jpg

vinylové činky 2x2kg

 

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode