JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

Lednové knihobraní

07.02.2014 11:57

Leden roku 2014 byl velice plodný. Pošťák tu byl skoro denně (kecám), takže se mi knížky pěkně nakupily. Já jsem šťastná, manžel protáčí panenky a pořád hořekuje, kdeže všude ty knihy budou :o) VŠUDE! Jak jinak. Ale hodně přehání, neboť mají zatím místa dost. ZATÍM. Neřešme to, co není aktuální, že.

Ale tak pojďme na mé první knihobraní. Jdu se chlubit :D

Seznam knih:

  • Druhá - Táňa Keleová-Vasilková (RC - BUX.cz)
  • Království - Amanda Stevensová (RC - BUX.cz)
  • Co je nového kotě? - Alexandra Potter (RC - BUX.cz)
  • Pravidla hubnutí - Bob Harper (RC - BUX.cz)
  • Manžel na objednávku - Catherine McKenzieová (RC - Fortuna Libri)
  • Vše je tak, jak má být - L.Hay, M.L.Schulz (RC - Pragma)
  • Agnes - Hannah Kentová (RC - Fortuna Libri)
  • Buďte svou vlastní terapeutkou - Susan Wright, Ph.D. (RC - Pragma)
  • Padesát odstínů šedi - E.L.James (dárek)
  • Strážkyně krve - Tessa Grattonová (RC - BUX.cz)
  • Pište správně česky - Dalibor a Petr Behúnovi (RC - Zoner Press)
 
No, takže shrnutě to mám všechno na recenzi :D kromě teda erotiky, kterou jsem dostala od Ježíška (což jsem nesmírně ráda, neboť já moc knížky nedostávám no...nevýhoda těch, co pracují či pracovali v knihkupectví).
Takže nějakých 11 kousků! Na ty se v knihovně určitě místo najde :o))
 

 

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode