JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

Lednový BRANDNOOZ

07.02.2014 12:22

A opět tu máme další balíček od firmy BRANDNOOZ. Tentokrát se jedná o lednovou verzi, která přišla skoro až ke konci měsíce ledna.

Co bylo obsahem balíčku? Co mi udělalo radost a co překvapilo?

Balíček byl zase pěkně vystlán (jako pro morčata :D) a skleněné věci zabaleny do bublinek. Opět toho byla kupa, což mi vůbec nevadí, ba naopak :-)

A věřte nebo ne, už mám skoro všechno načaté, což znamená rozbalené, ochutnané a snědené :D

Produktem, který mi udělal největší radost  bala asi omáčka od UNCLE BEN´S s příchutí Tikka Masala. Dneska jsem jí zpracovala na špagety a byla opravdu moc dobrá! Trochu pálivější (na můj vkus), ale jinak opravdu výborná. Člověk by ani neřekl, že obsahuje kokos a kari. Zmíněná špetka zázvoru tam prostě vede no. :-)

Další NEJ produkt byl zelený čaj od firmy TEEKANNE s příchutí Sencha Royal. Už je načatý a je opravdu výborný. No, já prostě miluji zelené čaje :-)

Následovaly dva produkty, které mě docela překvapily. Jedná se o nápoje. První je ISOLINE 3d TOP 24 Kids, který obsahuje tři náboje s různými příchutěmi a funkcemi a obyč neperlivou vodu. Mělo by to být určeno pro děti jako doplnění pitného režimu, přičemž by to mělo obsahovat extrakt ze stévie, antioxidanty, bioflavonoidy a minerální látky. Má to moc sympatickou flašku a docela fajn nápad. Mám to v ledničce a ještě jsem se neodhodlala to vyzkoušet. 

Druhý nápoj je energetický od švýcarské firmy Biotta a je složen z 83% z ovocné šťávy a z 17% z Guarany a čaje Maté. Měl by zvyšovat soustředění, zahánět únavu a píšou, že by měl být přírodním antioxidantem. No, takže uvidíme, jestli to vyzkouším já a nebo můj muž :-)

Potom byly v balíčku různé sladkosti a jiné pochutiny. Bonbony si zabral ihned manžel (ani jsem si nevšimla a byly fuč :D), sušenky Ego nejsou takovou novinkou, přesto je ráda ochutnám, Mentos 3D fruity fresh (opravdu se z nich dělají skvěle bubliny, ale bohužel vydrží jen chvíli, poté je to nutné vyhodit) a opět brambůrky, tentokrát od firmy Bohemia s příchutí rozmarýnu (zítra se budou hodit na oslavu :-)

A máme tu poslední dva produkty. 

Musli s motivy pirátů (věřím, že pro děti skvělé). Je to tématicky doplněné o modré burizony, takže to pěkně ladí. Jinak zůstávám věrná svým čokoládovým :-)

No a je tu poslední, finální produkt, který je vhodný spíš pro mého muže masožrouta, než pro mě vegetariána :-)Šťavnaté pečené kuře je ale dobrým pomocníkem. Podobné pomocníky využívám, když už opravdu nevím co a jak jinak udělat. Takže až bude příště kuře, tak bude s touto směsí :-)

 

A to je vše, milí přátelé :-)

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode