JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

Lidé, kteří ovlivňují náš život

21.01.2015 14:28

Věděli jste, že jste ovlivňování tím v jakém prostředí žijete? To, kde žijete, s kým se bavíte, s kým trávíte svůj čas, si vybíráte jen vy sami? Zkuste se zamyslet nad tím, jestli jste spokojeni s tím, jak žijete, jak přemýšlíte. Jestli ano, tak jste šťastní lidé, neboť jste přišli na to, že lidé, které máte kolem sebe jsou tzv. "TI PRAVÍ". Jestli nejste spokojeni, zkuste vybrat ze svého okolí 5 nejbližších lidí, s kterými trávíte nejvíce času a zkuste se zamyslet nad každým z nich. Líbí se Vám, jak jednají, jak se chovají, jaké mají názory, jak se projevují, co se jim líbí a co ne? Jsou to optimisté či pesimisté? jsou to lidé, kteří jsou tolerantní či jsou to lidé, kteří chtějí, aby bylo pouze po jejich. Přináší do Vašeho vztahu s Vámi něco nebo jen berou? Vyhledáváte jejich společnost nebo vyhledávají jenom a pouze oni Vás? 

 

  Nedávno (vlastně už je to docela dost dlouho) mi kamarádka (čarodějnice :o) poslala jedno video a napsala mi k tomu, že bych si z toho mohla něco odnést a mohlo by mě to zase někam posunout. Jak to tak bývá, tak se mi na to koukat moc nechtělo. Ale tak hecla jsem se a video si pustila. Celých těch necelých 7min jsem na to koukala a přímo žrala každé slovo, které jsem slyšela. Musela jsem uznat, že na tom opravdu něco je. Zapřemýšlela jsem, kdo patří mezi těch mých 5 nejbližších. A uvědomila jsem si, že mezi nimi jsou i tací, kteří jsou značně pesimističtí nebo si pořád na něco stěžují. Najednou mi bylo, jako by mě někdo něčím trefil a to dost silně. Hlavou mi šlo, že tyto přátele nemohu přeci jen tak odříznout ze svého života. Objevilo se mé ego, které do mě začalo hustit sobecké informace a pokyny. Hodně dlouho mi toto zůstávalo v hlavě a vlastně občas o tom stále přemýšlím. Přemýšlím o tom, proč mám zrovna toho a toho člověka ve své blízkosti a jaktože nemám třeba zrovna toho a toho. Moje nenasytnost neznala mezí. Skrblíctví se občas taky ozvalo, ale rozhodla jsem se to vzít do svých rukou a začala jsem nad svým životem více přemýšlet. Přátele se těžko hledají na povel. Zkusila jsem tomu dát ničím neohraničený prostor. Je to velice zajímavá zkušenost, která mě obohacuje o mnohé. 

  Stejně tak je to i s prostředím, kde žijeme. Jsme s ním spokojeni nebo nás náš domov, naše práce nebaví? Musíte tam opravdu být a nebo je to jen z vlastní setrvačnosti? Zkuste nalézt nějakou výzvu Vašeho života. Zkuste být tím, kdo je šťastný a na nic si nestěžuje. Buďte vděčni, že zde máte možnost být a zkuste se trochu projevit a dát prostor vlastním snům a představám. Chcete se stát někým, ale nejde to? zkuste zaspecifikovat blíže svá přání, napište si je na papírek v přítomném čase a každý den si je čtěte. Čtěte si je uvědoměle a věřte vlastním slovům. Věřte tomu, ža každý může být tím, kým chce a je schopen dělat to, co chce. Je to náročné tomu uvěřit, ale konat je to o mnohem snazší.

  Věřím Vám, že to dokážete a sami za sebe se postavíte a budete konečně spokojeni!

 

Tfuj tfuj tfuj pro lepší přítomný okamžik,

Safienka



 

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode