JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

Nejčastější dotazy

03.02.2014 20:30

 

Jak si vybrat svého mistra?

 

Každý člověk má právo si vybrat svého mistra. Určitě to nezanedbejte. Internet dává spoustu možností a nabídek. Každý mistr vyučuje jiným způsobem, má jiný přístup.

Určitě byste měli dát na svoji intuici, na to, jak je Vám mistr příjemný a jak s Vámi komunikuje. Je dobré, aby Vám byly postoje a názory mistra sympatické. Nebojte se hledat a nezůstávat jen u jedné možnosti. Vaše srdce a šestý smysl určitě napoví.

Někdo si chce zjistit co nejvíce informací, někomu stačí jen ten pocit, že s dotyčným to bude to pravé ořechové. Říká se, že je-li už žák připraven a nastal pravý čas, mistr se objeví. Poslouchejte, vnímejte a buďte otevření.

 

Proč se za reiki platí?

 

Poprvé jsem se s reiki seznámila, když jsem jezdila k léčitelce do nedalekého města. Reiki mi mělo pomoci při srovnání cukrovky. Jezdila jsem tam pravidelně a vždycky jsem se tam moc těšila. Platila jsem nějaké 400,- za léčení. Přijela jsem tam vždy nadšená a odjížděla, odpočinutá, nabitá a šťastná. To všechno za 1,5h povídání, léčení a reikování s milou paní.

Nikdy mi nepřišlo divné, že bych za to léčení, za tu chvíli pohody, měla něco platit. Spíš jsem nabývala pocitu, že ty peníze chci dát do jiných rukou. Peníze by měly neustále kolovat. Říká se, že to co si šetříme jen pro sebe, tak nenese takový užitek, jako když to posíláme dál. Potřebujeme vnést i trochu energie do těch věcí, kterým říkáme peníze (papírky, které mají takovou hodnotu a v dnešním světě jsou nepostradatelné).

Rozhodla jsem se, že s reiki chci pracovat. Hledala jsem mistra. A našla skvělou ženu, která je pro mě velkou motivací a inspirací. První zasvěcení bylo něco úžasného. Dát tolik peněz (za které byste si v hodnotě pořídili zimní boty) mi nebylo proti srsti. Znáte ten pocit, když si koupíte něco a máte z toho radost. Našetřili jste na to a nyní je to Vaše. Reiki je na tom stejně, s tím rozdílem, že to máte na celý život. V mnoha ohledech Vám to pomáhá a posouvá Vás to trochu zase někam jinam. Přeci jen moci si dát tolik energie, kolik budete chtít. To je báječné. Můžete léčit sebe a ostatní. Pomáhat. Je možné, že nemáte takovou radost z toho, že někomu pomáháte, stejně jako já. To nevadí. Ono i když reiki vědomě nepoužíváte, tak Vám pomáhá samo.

Když tak o tom přemýšlím, reiki má nevyčíslitelnou hodnotu. To, že zaplatíte mistrovi nějakou částku má už jen ten důvod, že z toho budete mít radost a budete si toho vážit. Oceníte mistra i reiki.

Reiki potřebuje mít hodnotu. Čím vyšší stupeň, tím je hodnota vyšší.  

První stupeň reiki máte pro sebe, s druhým můžete léčit druhé a u třetího, rozděleného na dva stupně můžete předávat samotné reiki dál (zasvěcovat). V případě 1. stupně je hodně lidí zvědavých. Jak to bude vypadat? Jak na mě bude Reiki působit? Opravdu si mohu dodávat energii? Ta nejnižší částka v této podobě Vás tolik „nebolí“. U druhého stupně už o tom budete trochu víc přemýšlet. Přeci jen, částka je vyšší. Opravdu to stojí za to? Můžete pomáhat ostatním. Posílat si energii do situací, někomu koho nemáte na dosah atd…a třetí stupeň? Do toho když chcete jít, tak už o to opravdu stojíte. Je to Vaše cesta a proto je i zasvěcení na mistra Reiki v takové ceně. Vždy si před zasvěcením ověřuji, jestli je na to daný člověk přpraven a jestli může být opravdu zasvěcen. Ze své vlastní zkušenosti jsem měla mezi jednotlivými stupněmi vždy pocit, že se potřebuji posunout někam dál.  

 

Určitě to stojí za zvážení. Já sama bych si mistra nevybírala dle toho kolik za zasvěcení chce, vybírala bych si ho dle toho, jak je mi sympatický a jak na mě působí uvnitř.

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode