JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

Nenápadná motivace

05.02.2014 12:14

Brouzdám po netu a náhodně narážím na moc pěkný blog. S dychtivostí ho hltám, vím že toho je na mě moc, je tam toho moc! Ale moc skvělého a já jsem unešena. Tak jednoduše a prostě.

Vidím ji či jeho. Většinou teda ji. Ikdyž jsem teda spíš na chlapy, tak častěji koukám po ženských. Vyhledávám v davu někoho zajímavého. Baví mě brouzdat po duších a vybrat si tu kterou budu obdivovat. Mám větší chuť do života, která mě žene vpřed.

Obdivně čtu slova, věty dotyčné a naprosto mě pohlcuje. Vím, že bych někdy taková chtěla být taky. Bude to možné? proč proto něco neudělat? nebo jen nezkusit? nic to nestojí a já mám hned víc elánu.

 

zapad-slunce.jpg

 
Zničeho nic zní. Slyším ji a nemohu dělat nic jiného než ji poslouchat. Jsem uchvácena hudbou. Jak to někdo dokáže tak krásně ztvárnit. Ač nenápadně, tak jsem vztažena do určité emoce, naprosto lapena a namotivována. Musím jít něco udělat.

Očima brouzdám po těch nádherných barvách a hlavou mi rezonuje  energie a magie. Je to nádherné dílo, které mě žene vpřed. Vidím něco takového a mám chuť tvořit.

Čtu a chci číst pořád. Miluji příběhy, které mě pohltí a nenápadně mě k něčemu opět motivují.

Rozlehlá louka plná květin, zapadajcí slunce, ranní vnuknutí, rebelský pohled zvířátka, statečnost, naděje, důvěra, přátelství, umění...to vše a spousta dalšího mě nutí přemýšlet, něco dělat a hlavně mi dodává nevypočatelnou míru energie.

Díky za to, světe :-)

 

bily-vlk.jpg

 

smejici-se-divka.jpg

motyl.jpg

Všechny obrázky v tomto článku jsou ze stránek Beautiful Planet Earth

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode