JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

O mně

21.01.2015 13:44

Pár slov o mně ... 

Já aneb Kristýna Bednářová, narozená v Náchodě, dětství prožité v Novém Městě nad Metují a nyní žijící v podještědském městě Liberec. Potřeštěný introvert, který má rád společnost, ale zároveň i samotu. Člověk, který se nebojí nového, ale zároveň miluje vše zajeté. Osoba, která má dost práce sama se sebou, ale ráda řeší a pomáhá ostatním. Ohnivé sluneční znamení s nevyváženým ascendentem. Já – ten tvor, který se pořád na něco těší. Ta, která miluje slunce, smích, pohodu a nadevše svoji rodinu. Ta, která hledá človíčky s podobnými vlastnostmi a kterým nebude lhostejná. Já, která chce mít všechno co nejdřív a která se nebojí autorit. Já, která chce být sama se sebou spokojená a dělá pro to vše. Já, která chce mít vše pod kontrolou, ale zároveň má občas ve věcech bordel. Já, která miluje knihy a psaní. Já, která by nejradšeji znala a uměla všechno, ale zjištuje, že to prostě nejde. Ikdyž se snaží razit rčení, že vše jde, když se chce ;o) Já, které je rádo na světě a které by se občas pro druhé rozkrájelo. Já, já, já a jenom já. Více o mě můžete nalézt na těchto stránkách...snad Vám to třeba i v něčem pomůže nebo vás to prostě jen příjemně namotivuje.Mějte krásné dny...nejlíp zalité sluncem :-)

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode