JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

P365/11 - Rýbička

02.02.2014 20:02

Tak já nevím jak to s tím naším dítětem je. Většinou, když je člověk nemocný nebo nějak oslabený, tak je spíš unavený, polehává, pospává a vůbec nemá na nic energii. He! Tohle Marušce zřejmě nikdo neřekl. Ikdyž má jednu velkou nudli od nosu až po bradu, kašle, pčiká, tak je jako králíček Duracell. Dopo si kromě standartní hodinky a půl dala půl, odpoledne se jí spát nechtělo vůbec...ale konečně teda spí a já si jdu dát nohy nahoru, udělat si kafe a číst si. Neboť je to teda náročné vám povím!

Kromě těchto nesnází už také přemýšlím jestli budu něco píct na Vánoce. Sice skoro nebudeme doma, ale i tak bych ráda něco vyzkoušela a to něco bych ráda zdravého. Dobrého, ale zdravého. Tak uvidím jestli něco najdu, doufám, že ano! Své drahé polovičce jsem slíbila oblíbené košíčky se salkem, mandlí a čokoládou :-) 

Jsem na sebe zvědavá, jestli dokážu moc nemlsat, neboť já jsem od narození strašnej žrout :D a když už tak poctivě dřu, tak abych to po Vánocích neměla zase zpátky, že :-)

 

 

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode