JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

P365/13 - Otázka či odpověď

02.02.2014 20:03

Období úzkosti, rýma, nedomácí prostředí - hmmm...občas to je o nervy a to bych řekla, že máme celkem klidné dítě. Nechci ani přemýšlet o tom, jak to mají jiní. 

Dneska chodí Mikuláš s anděly a čerty...já jsem už dostala nadílku a to jsem nikoho zmíněného ještě ani nezahlédla (když nepočítám televizi).

Poslední dny se mi vkrádá do hlavy myšlenka na veganství či vitariánství. Přemýšlím o tom a dumám, jeslti bych to dala bez všech těch dobrot, které mi tak zpříjemňují chvíle pohody a hladu.

Jsem diabetik - což možná někdo ani neví. Kdysi jsem o tom psala článek, který je k nalezení i zde na blogu.. A říkám si, jestli by mě to opravdu dostalo do lepšího a kvalitnějšího stavu. Věřím či nevěřím? Před chvílí jsem dočetla tento článek a hlodá mě to, hlodá...

Tož mějte krásný večer...

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode