JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

P365/18 - První cukroví

02.02.2014 20:06

Takže kromě toho, že jsem si včera poprvé po roce poslechla vánoční koledy, tak jsem dneska pekla s břáškou cukroví - ne teda pro nás domů, ale pro rodiče a jejich kamarády. Byla to docela fuška něco dělat a zároveň zabavovat Marušku. Skončilo to v jednu chvíli tak, že byla po zemi spousta misek, vařeček, hrnců a mezitím Maruška :o) Ale zvládli jsme první várku lineckých koleček a vanilkových rohlíčků. 

Já se chystám v Liberci taktéž péct, letos trochu zdravěji, když už jsem se dala na cvičení a celkovou jakoustakous očistu, tak abych to nezbořila právě cukrovím. Musím věřit ve svou pevnou vůli !

Zajímalo by mě, jeslti jste zastánci názoru, že existuje pouze černá/bílá a nebo věříte tomu, že je i něco mezitím? Docela dlouhou dobu mě to poletuje v hlavě, tak snad na to sesmolím i nějaký ten  zamýšlecí článek :-)

Mějte krásné dny,

Saf.

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode