JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

P365/196-198

09.06.2014 20:33

No, ehm...tak mám zase maličko skluz...tak snad mě moc lidí nečte a tudíž není moc lidí naštvaných, že na to dlabu...:D

O víkendu jsme totiž byli pryč a já neměla notebook a na mobilu se mi to nechtělo datlovat a včera jsem byla líná prostě no...Ale tak ze soboty bude snad pár fotek (uměleckých, fotila jsem po dlouhé době s Pavlem), pak jsme u tchánovců grilovali a neděle byla ve stylu odpočinku...kdy jsem se válela na zahradě v houpačce a četla si...paráda!

A dneska teda vedro, vedro, vedro...ikdyž zase dobré na praní a sušení prádla...za hodinu je to suché...takže se snažím zlikvidovat, co se dá :) Jinak Maruška si pokřtila kolena...o víkendu si pojezdila po betonu a dneska to maličko přiživila na hřišti...takže jako paráda no...A až teď se dá konečně trochu existovat a já mohu otevřít okno!

Krásný večer

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode