JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

P365/2 - Opravdu tam?

02.02.2014 19:53

Tak dneska je teda zima, sychravo, vichrno a vůbec, je tam prostě hnusně! Ikdyž asi tak na pět minut vysvitlo sluníčko, tak to bylo vše. Jinak od rána mlha, tma. No, ať žije podzimní počasí, které já mám vlastně ráda, takže nevím, proč si stěžuju :D

Dnešek byl pro nás takový nějaký stejný jako normální všední den. Krom toho, že jsem stihla uvařit, aniž bych měla prcka pod nohama - občas i pohlídal taťka :-) Dopo jsem si stihla zacvičit, což mi po jednodenní pauze docela i šlo. K obědu jsem improvizovala - zapečené brambory se smetanou, cibulkou, česnekem, zázvorem, skořicí, broskví a sumcem. A jako dobré to bylo. Musím se pochválit :-)

A ani nevím proč se mi do hlavy vkradla taková myšlenka, úvaha nad tím, proč se vlastně říká, aby někdo někomu vlezl na záda. Když se to tak vezme, tak to nemá vůbec žádný užitek. Zkuste si to představit v praxi. Někdo Vás naštve a vy mu řeknete, aby vám vlezl na záda. Tak on vám skočí na hrb a bude Vám líp? NE! Krom starosti, že jste se octli ve střetu s dalším debilem, ho máte ještě na zádech a to není žádný med vám povím :o) A tak dumám nad tím, proč se to vlastně říká. Aby Vám člověk zmizel z očí? či proč? aha? ví to někdo? já jsem to bohužel nenašla. Mé hledání teda nebylo kdovíjak dlouhé, ale to málo co jsem našla, což bylo zhola nic, tak to mi to moc neosvětlilo..

Víte, že nejvíce starostí se Vám právě usazuje na zádech? A když už jich tam máte fakt hodně, tak se začnete hrbit a začne vám z toho být akorát ouvej? hmm...radši si nenechávat starosti na moc dlouho...a nebo vůbec v té nejrůžovější představě si nedělat žádné :)

Tak mějte krásný zbytek nedělního večera a já si jdu číst. Neboť a protože jsem se konečně pustila do nové Mercy a to prostě musím číst! Nebude klid, dokuď to co nejdřív nepřečtu :-))

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode