JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

P365/3 - První pomoc

02.02.2014 19:54

Pondělí.

To je vždycky úraz celého týdne :o) Ikdyž na mateřské mi to ani nepříjde. Tam je prostě každý den stejný a liší se to od víkendu jen v tom bodě, že jsem doma téměř celý den na všechno sama. Občas mě to štve, občas je to fajn.

Dnešek byl ale fajn. 

Krom toho, že jsem dočetla Mercy (začala jsem číst včera večer :D) - prostě jsem jí musela dorazit, to jinak u série od Patricie Briggs v mém případě nejde, tak jsem byla na kurzu první pomoci, který pořádalo ZZSLK(Zdravotnická záchranná služba libereckého kraje) pro maminky a rodiče do 1roku dítěte zdarma. Takže jsem se přihlásila a dneska jsem si to tam šla na dvě hodiny poslechnout.

maminky-pomozte.png

Příjemné oprášení mozku Vám povím :-) Od tý doby, co člověk vypadne ze školy se prostě málokdy přinutí k nějakému učení. Nebo teda jak kdo. Já jsem líná jako veš, takže v mém případě je to vždycky nadšení, možná zhltnutí nějaké té literatury, ale pak se taky stane, že se od toho distancuju a je po všem. 

Můj mozek chátrá! Bože a jak. Zapomínám, nepamatuju si...děs se mnou. V hlavě toho mám tolik, že než dojdu z obýváku do kuchyně, tak ani nevím, co jsem to chtěla. Vlastně ne! Stačí udělat pár kroků...možná jeden..někdy ani to ne a já už nevím. Tu informaci, kterou jsem držela za svůj chabej mozek jsem pustila během vteřiny. Něco s tím musím dělat, abych tady nakonec pak jen neseděla a nečuměla do prázdna. Tak snad tfuj tfuj tfuj, aťse to nestane!

No, ale tak abych taky konečně dodala nějaké to foto z dnešního dne, tak tu je naše kráska se svým "bordelem" :o)

p1020058_mensi.jpg

 

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode