JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

P365/36 - Šťavíš, šťavím, šťavíme

02.02.2014 20:15

Tak dneska jsem vyzkoušela svůj nový odšťavňovač. Na zkoušku to byla jablíčka a musím teda říct, že vznikl výborný domácí mošt!

Včera jsem po delší době začala s Jillian a dneska jsem zkusila Zuzku Light. Cvičila jsem workout, který už jsem si dala jednou. Tentokrát jsem měla místo ketlebellu 4kg činku. No, dala jsem si tři kola a při posledním kole jsem musela slevit, neboť bych to už nejspíš nedokončila. Tak jsem na sebe zvědavá, jak na tom bude můj  zadek a stehna zítra :D

PS: Ještě jsem si vzpomněla, že mi dneska ve schránce přistál kalendář od OZ Túlavá Labka. Konečně jsem se taky rozhoupala a udělala něco pro dobrou věc! Takže konečně mám první kalendář na rok 2014 a budu ho moct vyměnit za ten z roku 2012 (nedivte se, fakt tam jsou krásné obrázky, nechtělo se mi tam dávat letos něco jiného:-)

p1020324.jpg

p1020325.jpg

p1020326.jpg

 

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode