JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

P365/39 - Silvestr

02.02.2014 20:17

Dneska píši ráno, neboť tuším, jaký bude dneska den. Konec roku bývá vždy náročnější (ikdyž asi ne tak jak si myslíte). Většinou se na nás obrací všechno, co jsme za ten rok prožili a s očekáváním se chystáme na rok nový, který je jiný možná tak akorát číslem - 2014. Když jsem ještě pracovala, tak mi dalo víc práce, ale když jsem doma, tak mi to až takový problém nedělá.

No, takže já ležím na gauči, miláčci spí (krom kočky, ta na mě útočí se všech stran a snaží se mi zasednout klávesnici:O) a já popíjím bylinkový čaj a chystám se na Coldrex. Kdese vzala, tu se vzala nějaká svině viróza. Takže já si musím dát pohov. Bohužel i od cvičení (což mě štve), ale tak lepší to vyležet co nejdřív, než se huntovat a skuhrat dlouho.

Tak jdu otevřít knihu a chvíli se zabrat do stránek s hřbitovní královnou. Vám všem přeji krásný poslední den tohoto roku a šťastné vkročení (spíš vstávání) do roku nového:-)

1544571_723038644381839_1809456198_n.jpg

Safienka

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode