JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

P365/4 - Leštění

02.02.2014 19:55

Tak dneska jsme s Maruškou vůbec nevytáhly nohy z bytu. Venku poletoval sníh, tak to bylo takové zimní...Vánoce klepou na dveře. Už se ani nedivím, neboť bych se tak divila každý rok, že už tu jako zase jsou ty vánoční svátky? eh? cože? :o) Tentokrát to bude ale jiné...mám u sebe človíčka navíc, pro kterého to bude premiéra. Ikdyž nemyslím, že by nějak extra vnímala...no, jsem na to zvědavá:-)

A proč "leštění"? Konečně jsem se dostala k leštění a umytí skříněk v kuchyni. Kdybyste věděli jak byly zasviněné..no, hanba mi, ale tak co no...už je to pryč a skříňky už jsou zase krásně čisté :-)

Dneska jsem taky narazila na nové stránky BEZ HRANIC, což je web pro začínající autory a taky nějaký rádoby virtuální šuplík pro Vaše díla (tak to na mě po dnešku aspoň působí, třeba si z toho časem odnesu i jiné poznatky), no a tam mi byla doporučená jistá Ambra, která sepsala takové vedlejší pokračování k mé nejoblíbenější fantasy sérii s Mercy Thompsonovou. Tentokrát o Branovi a Rebece. No, takže místo abych dělala jiné věci, tak jsem zase seděla a četla. Což ale vůbec nevadí jsem dneska zjistila, neboť nebudu mít takové deprese a zvýší se mi sebeúcta :o) Což se můžete dočíst zde.

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode