JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

P365/41 - Doučování

02.02.2014 20:18

Další den, další postřehy. Někdy si říkám (většinou ke konci každého roku), aby ta únava z celého roku, která se prostě nakupí ke konci, skončila a já se 1.1. probudila s nově nabitým elánem. Bohužel tomu tak není, takže mám smůlu. 

Dneska od rána prapodivná nálada. Kupodivu mi ji ale spravil hrnek s kafem a popovídání s mužem (ikdyž jemu se tolik povídat asi nechtělo - smolík). Maruška byla oproti mě jako torpédo. Z tradičních 2-3 hodin dneska spala kolem 40 min a večer ne a ne usnout. Byli jsme nekompromisní. Takže už spí a já jsem si konečně udělala večeři a svalila se na gauč. Ono to vypadá, že to mám jen z hraní s Maruškou, ale během dne tu byla ještě návštěva - kamarádka se synem, kterému jsme se pokoušeli s manželem (ano, oba dva) vštípit do hlavy pravidla dělení desetinného čísla desetinným a převádění jednotek. No, schválně jak jste na tom s počty Vy? ;o)

2,55 : 0,03 = ???

(samozřejmě pěkně písemně bez kalkulačky ;o)

No a potom jsem mimo krmení a koupání dělala pudinkové banánky z třtinového těsta a jablečný štrůdl. Zítra mi odjíždí drahá polovička na nějaký pracovní meeting na Šumavu, tak aby tam neumřel hlady, že :o))

Takže jsem ráda, že jsem ráda. Možná si zkusím před spaním dát ještě kousek jogy :-)

Přidávám ještě foto (rubrika: Najdi dítě:o)

20140102_183755.jpg

 

 

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode