JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

P365/42 - Capáčky

02.02.2014 20:19

Těším se, až bude mít Maruška všechny zuby venku. Opět další den, kdy jsem bez energie...je to zajímavý, ale na to, že jí zřejmě bolí celá papula, tak má energie víc než dost. Dnešní den jsme pěkně odstartovaly v půl šesté (záměrně píši jako my dvě ženy, neboť náš muž se válel až do půl sedmý v posteli) a ukončily, teda vlastně ukončila ho pěkně v půl deváté večer. Hezké, hezké...ikdyž jak pro koho. To jsem tu na to dneska nebyla sama. Přijala mi mamina, která se snažila přes den Marušku zabavit.

Vyzkoušela jsem dneska také nový recept. Nevím, kde se vzala, ale přišla ke mně chuť na zapečené palačinky se špenátem. Musím teda říct, že to bylo výborné! Recept jsem našla zde.

Další prima věcí dneska byly nové capáčky, které dostala Maruška od Ježíška, který měl zřejmě problémy s poštou a proto dorazily až dneska :o) 

Vážně ještě uvažuji o protažení, vinném střiku a misce oříšků!

Krásný zbytek pátečního večera přeji Vám všem :-) 

Adios Amigos :-)

 

Naše modelína, balerína :o)

p1020343_mensi.jpg

p1020348_mensi.jpg

 
 

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode