JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

P365/43 - Kafíčko, dortíček, pohoda, klídeček

02.02.2014 20:20

Tak dneska jsem po dlouhé době odcházela z obchoďáku a byla jsem dobře naladěná. Snad i žádnou dušičku jsem si odtamtaď nepřivedla...Dlouho jsem nebyla nikde na kafičku a dortíčku, takže jsme to dneska s maminou a Maruškou napravily :-) Nebylo to tak dlouhé posezení, neboť s tou naší cácorkou se to prostě nedá, ale i tak jsem si to užila! Stejně je to takový placebo efekt...nejde ani tak o to kafe ani o ten dortík (ikdyž jak u koho :D), ale o tu pohodu a ten rituál:-)Pak to bylo frrr a už jsme "pádily" zase na cyklostezku a domů..

Pořídila jsem si dva nové zelené čajíky, které bych ráda představila v nějakém dalším příspěvku. 

Jsem lehce překvapená, neboť naše dítko vstávalo po dopoledním spánku v 12:15 a stále je ještě vzhůru :O tak nevím, kdy jako hodlá jít spinkat...normálně dává mezi spánky tak 3hodiny...dnešních 7hodin je premiéra. 

Včera to byl vinný střik a dneska si dáme pěkně ananasové svařené víno...tož jsem na to zvědavá.

 

S Krtečkem :o)

 

img_1399.jpg

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode