JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

P365/47 - K zbláznění

03.02.2014 13:05

Víceméně jeden z takových nicmoc dnů, který v sobě ukrývá pár pokladů. První poklad přišel zhruba kolem desáté hodiny ranní a má název Kosmetika od Karla Hádka Druhý poklad dorazil kolem půl dvanácté přímo do schránky a má název Pravý domácí časopis/1 . No a třetí poklad má název Nespací Maruška , která se prostě rozhodla sabotovat odpolední spánek, obnovit spánek chvilkový těsně před spaním a záhy se naprosto probrat v čase, kdy má mít dávno půlnoc. Řádila tu se mnou (značně vysátou) až do devíti, kdy odmítala spát v postýlce, což provázela huroucím řevem a když už teda usnula, tak se při jakémkoliv šramotu raději probudila a pokračovala v řevu. Základní potřeby jako čistá plínka a plný bříško byly doplněny, ale bohužel náš drahoušek ještě nemluví, takže vůbec netuším, co se dělo :( Opravdu se těším na ten moment, kdy mi bude moci říct, co jí trápí. Jestli je jenom herečka a nebo jestli jí opravdu něco bolí. 

Takže jsem si s dvouhodinovou pauzou docvičila jogu, vykoupala se a vidím to na tupé zírání do zdi. Mějte se krásně, zítra by měl dorazit první Bradnooz, takže já se mám aspoň opět na co těšit!

Ukázka objednávky od KH :) Ráda bych k tomuto eshopu napsala pár řádků a též k novým produktům, takže je se na co těšit (nebo teda já se aspoň těším :o)

 

p1020396_mensi.jpg

 

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode