JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

P365/5 - Dneska by to šlo I.

02.02.2014 19:56

p1020083_mensi.jpg

"Dneska by to šlo." Sice je to hláška z jednoho vtipu, ale já to používám prakticky na hodně jiných, rozdílných věcí :o) A vlastně ani pak v důsledku netuším, co by šlo :D Ale jo, dneska by to šlo.

Dneska bylo krásně! V noci jsem si dávala pozor, abych nedala Marušce zase loktem ( fakt se mi to předevčírem stalo :(), takže ráno bylo hnedka veselejší.

Zjistila jsem, že jedny rukavice na rukou a druhý na kočáru mi fakt nestačí. Nestíhala jsem ruce zahřívat, jak rychle mi mrzly. Ale dítě spalo a bylo mu evidentně hej, tak jsem to statečně vydržela dvě hodiny.

Taky jsem nalezla novou kapelu - Snow patrol a začala jsem u písničky Set down your glasses. Našla jsem ji jako podtext k videu na youtubu. A tak nějak mě oslovila. Působí smutně, ale nějak mi to náladově vyhovuje (ikdyž smutná nejsem).

 

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode