JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

P365/58 - Návštěvy

03.02.2014 13:10

Dnešní vstávačka v půl šestý teda nebyla nic pro mě ... v osm jsem měla slušnou krizi ... doufám, že se to nestane pravidlem!! půl osmá mi opravdu vyhovuje mnohem víc!!!

Na dnešek jsme slíbili účast na nedělním obědě u tchýně a následnou návštěvu u babičky s dědečkem. Takže máme zase na nějakou dobu vybráno :-) Zajímavé jak to dokáže člověka potěšit :-) 

Dneska opět Jillian (ještě pár dní a mám to za sebou!!!) a nějakých 200 přeskoků (nějak se mi ty nohy nechtěly odlepit od podlahy:O), ale i tak pocit dobrý! Takže teď už jen leháro...oujé

PS: Taky jste včera koukali na tu romantickou komedii? Fakt mě po dlouhé době zase něco bavilo a musela jsem se občas smát :-)) Jen pro info: Bláznivá, zatracená láska ;o)

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode