JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

P365/59 - Mlha a pečení

03.02.2014 13:11

Byla u Vás dneska taky taková mlha? Děs děs...celý den rozsvíceno (to bude zase účet za elektřinu:O).

Protože nás s manželem honí poslední dny mlsná, rozhodla jsem se vyzkoušet nový recept - skořicový trhací chléb. Skvělá pochoutka! Pekárna pomohla.

Večer jsem se dostala taky konečně na powerjogu! Achjo, jak já jsem zkrácená! A to jsem měla chvíli pocit, že už to je lepší! Jako je, ale jen maličko no. Takže když jsem šla domů, tak jsem přemýšlela o tom, že zkusím udělat nějaký projekt s jogou, který by mě mohl dokopat k tomu, abych cvičila denně. Uvidíme co vymyslím :-) Třeba by to bavilo i vás...třeba jste na tom taky tak jako já? nebo líp? či hůř? hmmm..:-)

 

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode