JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

P365/6 - Tak dneska teda ne

02.02.2014 19:58

Jak včera by to šlo, tak dneska teda opravdu ne! Mlha od rána jako ... no, prostě hodně velká mlha...ráno, dopo, poo, odpo a až pak konečně začala mizet. To je pak spací den, děs! Máte to taky tak? 

Marušce rostou vrchní zuby, takže to je taky o zábavu postaráno :( Ráno jsem ani nestihla docvičit a už na mě hulákala z postýlky, že je jako vzhůru. A následně šla spát až ve tři odpoledne a to jen díky tomu, že jsem jí ukolíbala (ještě se mi to do tý doby nepovedlo) ke spánku. No, ale dala tak půl hodinku druhou, takže jsem toho dneska opravdu hodně udělala. 

Ale ikdyž vlastně jo, díky Krtečkovi (díky, díky, díky!!) jsem uklidila ve špajzu a moje hlava je zase o mnohem šťastnější, že má někde pořádek! To je taková úleva vědět, že je zase někde uklizeno - aspoň na chvíli!

Ale abyste se nedivili, že pořád jakože jen uklízím, tak v neděli jedeme na 14 dní pryč a pak už jen týden a jsou Vánoce, tak aby se Ježíšek nezalekl, že tu máme takovej čurbes. Jinak to moc ani nepřeháním. Oproti mýmu muži, kterej teda gruntuje důkladně (bo to dělá jednou za uherskej rok), tak já to beru tak systematicky a vcelku i rychle (ale uklizeno je, takže dobrý :o)

No a teď si jdu dát nohy nahoru a číst si. Murakami čekááááá....

A to jeden vtípek, který mě takhle navečer docela pobavil :D

564099_540652346024797_47195884_n.jpg

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode