JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

P365/60 - Padá sníh

03.02.2014 13:11

20140121_125319.jpg

Tak dneska se teda konečně vydařila předpověď rosniček a sněžilo. Po tolika měsících, kdy jsme to čekali každý den. Ještě si pamatuju, jak v létě tvrdili, že letos bude opravdu krutá zima. Tak ano, zima stále je a ještě nějakou dobu bude a třeba bude ještě krutá, ale beru to trochu s rezervou, neboť aprílové počasí si říká své.

Dneska byl docela fajn den (až na virozu, kterou si přinesl manžel z práce). Je to docela nespravedlivý, že jsou většinou takové stereotypní dny - kde nic tu nic a najednou se všechno nakupí v jeden den. Vůbec by mi nevadilo, kdyby se to tak rovnoměrně rozprostřelo do několika dnů. Ale co už.

Dopoledne jsem si dala švihadlový workout od Nikki (naskákala jsem 1000 přeskoků), takže jsem z toho měla docela fajn pocit. Pak kafíčko s kamarádkou, kde jsme dohodly novou spolupráci (na kterou se moc těším a určitě jí věnuji článek). Též se mi ozvalo jedno vydavatelství na spolupráci, takže budou další recenze. 

Nakonec jsem si dala posilovnu na chodníku, kde jsem odmetala sníh a uklízela popelnice (popelářem nechci být, ale někdo to uklidit musí:o). Takže teď mi nezbývá než se pustit do psaní, čtení a relaxování (jako téměř každý den).

Krásný večer i Vám :-)

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode