JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

P365/62 - Pošta

03.02.2014 13:12

 Jsou dny, kdy poštu nesnáším (Vánoce) a dny, kdy ji miluji (téměř celý zbytek roku). A proč? Jednoduché. Protože mi vozí balíčky, což jsou vlastně takové malé dárečky :o) Občas (asi tak 99,9% případů) si je platím sama, občas mi dorazí i balíček od někoho opravdu jako dárek:-)

Ikdyž to vlastně ani není tak pravda, neboť, co jsem začala psát recenze, tak mi chodí balíčky jako dárky. Zrovna dneska mi přišly dárky dva :-) Dohromady 4 knihy! Cítím se zase chvíli natěšeně. Vydrží mi to asi tak zhruba do té doby, než je přečtu. A ještě k tomu mi dorazil nový sportovní doplňek, který je naprosto úžasný! Bohužel do toho jsem investovala sama :o) 

Radost se mě drží celý den, takže nějaké to objednání skrze poštu doporučuji :o)

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode