JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

P365/8 - Už to začíná

02.02.2014 19:59

 Dneska jsme byly po dlouhé době ve dvou obchoďácích a doufám, že se tam do Vánoc nebudu muset vydat víc jak jednou...šílenost! Všude je spousta lidí - zmatených, neurvalých, hučících...a to ještě není ani prosinec (když pomineme to, že zítra je prvního). Opravdu to není pro mě. Sice jsem tam cca 4-5 let pracovala, ale to jsem byla mladá :D ne, kecám...ale fakt asi stárnu...

A to jsme tam šli jen na jídlo (u Číňanů jsem okusila jejich Toufu s rýží a pobavily mne zelenýnové saláty :o) a pak jsme sháněli dárky k narozeninám a následně jsme v druhém obchoďáku zařizovali nefungující telefon (bohužel můj :()

Domů pak člověk příjde a takovej...dinej! Ani zelený čaj to nespravil...ale večerní cvíčo docela i jo :o) Ještě pár dní a půjdu na druhý, 4.týden, juch!

Tož mějte pěkný večer, já jdu koukat na Stardance!

Není to ze Stardance..nebo teda, nevím, jestli jí tam budou zpívat...to nic ale nemění na tom, že je super!

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode