JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

P365/týden fuč

23.06.2014 14:48

Je to tu, týden pryč a já se zase ozývám (eh, ono je to asi víc jak týden, já vím). Ale ona je to docela úleva nemuset pořád něco psát každý den vám povím (evidentně bych se tím živit nemohla). Občas něco napsat, jo, to mě baví, ale pořád, dril, každý den...to už je horší!

Absolvovaly jsme báječnou (bohužel krátkou!!) dovolenou v Krkonoších, v penzionu Krkonošské zátiší, který Vám mohu jen a jen doporučit! Skvělé okolí, kousek do známých horských míst, úžasný personál a vynikající domácí kuchyně! Takže jestli něco takového hledáte, tak jeďte a potom jen zmiňte, že to máte ode mě :D ať ví, že víme :D

No a pak byl oddech doma na jeden den a nové balení. Tentokrát jsme jeli s Maruškou k našim do Nového Města nad Metují. Prima to tam bylo, klidně bych tam vydržela dýl. Ale to bychom zase postrádali našeho taťku, takže musíme 14 dní vydržet a pofrčíme znovu. Tenkrát s našimi na dovolenou do Českomoravské vysočiny (nebo vrchoviny?)...takže pak bude zase týdenní pauza, neboť tam už prý internet vůbec nebude...ale nějak mě to vůbec nevadí ani netrápí..a docela se na to i těším!

Jo a taky jsem se konečně pustila do recenze na knížku Zentangle. Jedu poctivě den za dnem a pěkně kreslím. A baví mě to! MOc! Určitě tady pak založím galerii s výsledky :-)

Mějte krásné "letní" dny.

 

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode