JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

Pravá příčina nemocí Ř-Ž

03.02.2014 14:44

ŘÍHÁNÍ

Strach. Příliš rychlé hltání života.

Na všechno, co potřebuji udělat, je čas i prostor. Jsem usmířený.

SANICE

viz ČELIST

 

SENILITA

Návrat do bezpečí dětství. Vyžadování péče a pozornosti. Způsob ovládání bližních. Únik.

Boží ochrana. Bezpečí. Klid. Vesmírná Inteligence působí na každé úrovni života.

SKLERODOMINE

Pocit nejistoty a zranitelnosti. Pocit, že mne ostatní ohrožují a dráždí. Vytváření vlastní ochrany.

Bůh mne vždy ochraňuje. Všechno, co dělám, je v pořádku. Přináší mi to lásku, kterou s radostí a s potěšením přijímám.

SKLERÓZA

viz ARTERIOSKLERÓZA

 

SKLERÓZA MULTIPLEX

viz ROZTROUŠENÁ SKLERÓZA

 

SKOLIÓZA

Vláčení břemen života. Bezmoc a beznaděj.

Stojím vzpřímeně a svobodně. Mám se rád a jsem se sebou spokojený. Můj život je den ode dne lepší a radostnější.

SLEZINA

Posedlost. Utkvělé představy, nutkavé myšlenky.

Mám se rád a jsem se sebou spokojený. Věřím, že život je tu pro mne. Jsem v bezpečí. Všechno je v pořádku.

SLINIVKA (viz též ZÁNĚT SLINIVKY)

Představuje sladkost života.

Mám sladký život.

SNĚŤ

Mentální morbidita. Utápění radosti v jedovatých myšlenkách.

Vybírám si jen harmonické myšlenky. Dovoluji, aby mnou proudila radost.

SPÁLENINY

Zloba. Vztek. Vznětlivost.

V sobě i kolem sebe vytvářím pouze klid a harmonii. Zasloužím si, aby mi bylo dobře.

SRDCE

Představuje centrum lásky a bezpečí.

Mé srdce bije v rytmu lásky.

SCDEČNÍ POTÍŽE (viz též INFARKT)

Dlouhotrvající citové problémy. Mámo radosti. zatvrzelost v srdci. Přesvědčení, že je nutné žít v napětí a stresu.

Radost. radost. Radost. S láskou nechávám radost prostoupit celou svou myslí, svým tělem a všemi svými zážitky.

STÁRNUTÍ

- POTÍŽE

Společenské předsudky. Staré myšlení. Strach být sám sebou. Zavrhování přítomnosti.

Mám se rád a jsem se sebou spokojený v každém věku. Každý okamžik života je dokonalý.

STRABISMUS

viz OČNÍ POTÍŽE, ŠILHAVOST

 

STRNULOST

Strnulé, rigidní myšlení.

Mohu uvažovat pružně, neboť jsem v naprostém bezpečí.

STRUMA

Nenávist pramenící z pocitu ublížení a porážky. Oběť. pocit zmařeného života. Nenaplnění.

Svůj život ovládám jen já. Mohu být sám sebou.

STYDKÁ KOST

Představuje ochranu genitálií.

Má sexualita je v bezpečí.

STŘEVA

místo, kde se tělo zbavuje odpadu.

snadno se zbavuji všeho, co nepotřebuji.

- POTÍŽE

Strach zbavit se všeho starého a nepotřebného.

Snadno a přirozeně se zbavuji všeho starého a s radostí vítám nové.

SVALOVÁ DYSTROFIE

Obrovský strach. nesmírná touha ovládat všechno a všechny. Naléhavá potřeba bezpečí. Ztráta víry a důvěry.

Je bezpečné být naživu. Je bezpečné být sám sebou. Jsem dost dobrý takový, jaký jsem. Věřím si.

SVĚDĚNÍ

Touhy a přání, která jsou člověku proti mysli. Nespokojenost. Výčitky svědomí. Svrbění odejít nebo utéct.

Je mi dobře tam, kde jsem. Přijímám to, co mi prospívá, neboť vím, že všechny mé touhy a potřeby dojdou naplnění.

SVRAB

Infikované myšlení. Dovolujete ostatním, aby se vám dostali pod kůži.

Jsem živoucím, milujícím a radostným ztělesněním života. Jsem sám sebou.

SYFILIS

viz POHLAVNÍ NEMOCI

 

ŠEDIVĚNÍ VLASŮ

Stres. Přesvědčení, že je nezbytné žít pod neustálým tlakem a v napětí.

Jsem harmonický. Jsem silný a schopný.

ŠEDÝ ZÁKAL

viz OČNÍ POTÍŽE

 

ŠILHAVOST

viz OČNÍ POTÍŽE

 

ŠTÍTNÁ ŽLÁZA

-POTÍŽE

Ponížení. Pocit, že se nikdy nedostanu k tomu, co chci dělat.

Přenáším se přes hranice svých omezení. Nyní se mohu vyjadřovat svobodně a tvořivě.

- HYPERFUNKCE

Mimořádné zklamání, že nejsem schopen dělat to, co chci. Uspokojování druhých, ne sebe.

Navracím svou sílu tam, kam patří. Činím svá vlastní rozhodnutí. Uspokojuji své vlastní touhy a potřeby.

TASEMNICE

Silné přesvědčení, že jsem pouhou obětí druhých. Pocit, že jsem nečistý. Bezmoc nad postoji ostatních.

Mé okolí je odrazem dobrých pocitů, které ze sebe mám. Mám se rád a schvaluji všechno, čím jsem.

TEPNY (viz též ARTERIOSKLERÓZA)

Rozvádějí radost ze života.

Překypuji radostí. Proudí mnou každým údere mého srdce.

TETANUS

Potřeba zbavit se zlostných, hlodavých myšlenek.

Dovoluji lásce ve svém srdci, aby mne celého omyla a očistila a aby zhojila mé celé tělo a všechny mé city.

TONSILITIDA

viz ANGÝNA

 

TOXIKOMANIE

viz NARKOMANIE

 

TRICHOFYCIE

Pocit, že nejsem dost dobrý nebo dost čistý. Podléhání tlaku ze strany druhých.

Mám se rád a jsem se sebou spokojený. Jsem svobodný. Jsem mimo dosah vlivu kohokoli a čehokoli.

TRISMUS (ZTÍŽENÉ OTEVÍRÁNÍ ÚST)

Zloba. Touha ovládat někoho nebo něco. Odmítání vyjadřovat své pocity.

Věřím v běh života. Snadno si říkám o to, co chci. Život mne podporuje.

TROMBÓZA

Pocit osamělosti a strachu. pocit, že za nic nestojím, že toho nedělám dost, že nikdy nic nezvládnu.

Splývám se životem. Vesmír mne bezvýhradně podporuje. Všechno je v pořádku.

TRUDOVITOST

viz AKNÉ

 

TUBERKULÓZA

Sobectví a panovačnost. Kruté myšlenky. Odplata.

Mám se rád a jsem se sebou spokojený. Vytvářím si tak klidný svět plný radosti.

TUK

Představuje ochranu. Přecitlivělost.

Ochraňuje mne Boží láska. jsem vždy v bezpečí.

UCPANÉ PÓRY

Pocit, že jsem nečistý a že mě nikdo nemá rád.

Mám se rád a jsem se sebou spokojený. Mám rád lidi a oni mají rádi mne.

ÚNAVA

Odpor, nuda. Málo lásky k tomu, co dělám.

Jsem plný energie a nadšení ze života.

URETERITIDA a URETRITIDA

Vztek, většinou na opačné pohlaví nebo na partnera. Obviňování ostatních.

Zbavuji se návyku ve svém vědomí, který způsobil tento stav. Jsem ochoten se změnit. Mám se rád a jsem se sebou spokojený.

ÚSTA

Představují přijímání výživy a nových myšlenek.

Jsem živ z lásky.

- POTÍŽE

zakořeněné názory. Nepřístupná mysl. Neschopnost přijímat nové myšlenky.

Vítám nové myšlenky a pojmy a připravuji se na proces trávení a asimilace.

UŠI

Představují schopnost slyšet.

Naslouchám s láskou.

UŠNÍ BOLESTI

Zloba. Odmítání slyšet. Přílišný rozruch a zmatek. Hádky rodičů.

Obklopuje mne harmonie. S láskou naslouchám všemu dobrému a příjemnému. Jsem středem lásky.

ÚZKOST

Nedůvěra v přirozený běh života.

Mám se rád a jsem se sebou spokojený. Věřím v běh života. Jsem v bezpečí.

VAJČNÍKY

Představují stvoření i tvořivost.

Jsem vyvážená ve své tvořivosti.

VARLATA

Představují mužský princip.

Je bezpečné být mužem.

VITILIGO

Pocit, že jsem zcela mimo hru, outsider, a nezapadám do žádného společenství.

jsem v samém středu života. jsem spojen s láskou.

VOLE

viz STRUMA

 

VROZENÉ VADY

Karmické. Zvolili jste si takto přijít na svět. Rodiče si vybíráme sami.

Pro můj růst je vhodná každá zkušenost. Jsem usmířený s tím, kde jsem.

VŘEDY (ŽALUDEČNÍ A DVANÁCTNÍKOVÉ)

Strach. Silné přesvědčení, za nic nestojíte. Co vás užírá?

Mám se rád a jsem se sebou spokojený. Jsem usmířený. Jsem klidný. Všechno je v pořádku.

VULVA

Představuje zranitelnost a citlivost.

Je bezpečné být zranitelný a citlivý.

VYPADÁVÁNÍ VLASŮ

Strach. Napětí. Snaha vše ovládat. Nedůvěra v běh života.

Jsem v bezpečí. Mám se rád a jsem se sebou spokojený. Věřím životu.

VYRÁŽKA (EXANTÉM)

Podrážděnost nad odkládanými záležitostmi. Dětský způsob, jak si vynutit pozornost.

Mám se rád a jsem se sebou spokojený. Jsem usmířen s během života.

VÝRON

Zloba a odpor. Odmítání postupovat v životě určitým směrem.

Věřím, že život mne dovede k mému nejvyššímu dobru. Jsem usmířený.

VÝTOK, BÍLÝ

Přesvědčení, že ženy jsou ovládány opačným pohlavím. Zlost na partnera.

Všechny své zážitky si vytvářím sama. Jsem jedinou silou ve svém životě. Raduji se z toho, že jsem žena. jsem svobodná.

VZTEKLINA

Vztek. Přesvědčení, že odpovědí na vše je násilí.

Ve mně i kolem mne panuje klid a mír.

ZÁCPA

Odmítání zbavit se starých myšlenek. Uvíznutí v minulosti. Někdy i lakomost.

Zbavuji se starého a to, co přichází, je nové, svěží a plné života. nechávám život proudit celou svou bytostí.

ZÁDA

viz PÁTEŘ

 

ZAKŘIVENÍ PÁTEŘE

Strach a snaha lpět na starých myšlenkách. Nedůvěra v život. nedostatek mravní čistoty. Člověk bez nadšení a zapálených přesvědčení.

Zbavuji se veškerého strachu. Věřím v běh života. Vím, že život je tu pro mne. S láskou stojím rovně a vzpřímeně.

ZÁNĚT (všeobecně)

Strach. Zloba a frustrace z toho, co se děje ve vašem životě.

Jsem ochoten změnit všechny své návyky a kritiky. Mám se rád a jsem se sebou spokojený. Mám mysl je pokojná,klidná a vyvážená.

Z. JATER

Odpor vůči změně. Strach, zloba a nenávist. Játra jsou sídlem zloby a vzteku.

Mám mysl je čistá a svobodná. Zbavuji se minulosti a vítám vše nové. Všechno je v pořádku.

Z. KLOUBŮ

Pocit, že mne nikdo nemá rád. Kritika, zášť.

jsem láska. Jsem ochoten mít se rád a být se sebou spokojený. S láskou se dívám na své okolí.

Z. KOSTNÍ DŘENĚ

Frustrace a zloba na samu podstatu života. Pocit, že mne nikdo nepodporuje.

Věřím v běh života a jsem s ním usmířený. Jsem v bezpečí.

Z. KYČELNÍKU

Strach. Obavy. Přesvědčení, že za nic nestojím.

Mám se rád a jsem se sebou spokojený. Snažím se ze všech sil. Jsem dokonalý. Jsem usmířený.

Z. LEDVIN

Přecitlivělá reakce na zklamání a neúspěch.

V mém životě se dějí jen správné věci. Zbavuji se starého a vítám nové. Všechno je v pořádku.

Z. MANDLÍ

viz ANGÍNA

 

Z. OČNÍ ROHOVKY

Nesmírná zloba. Touha udeřit osobu či věci, které vidíte.

Dovoluji, aby láska plynoucí z mého srdce zhojila vše, co vidím. V mém světě je všechno v pořádku.

Z. POCHVY

Zloba na partnera. Sexuální vina. Trestání sama sebe.

Mám se ráda a jsem se sebou spokojená. Druzí zrcadlí mé kladné pocity. raduji se ze své sexuality.

Z. SEDACÍHO NERVU

viz ISCHIAS

 

Z. SLEPÉHO STŘEVA

Strach. Strach ze života. Zablokování proudu dobra.

Jsem v bezpečí. Uvolňuji se a nechávám život radostně plynout.

Z. SLINIVKY

Odmítání. Zloba a frustrace z pocitu, že život pozbyl veškeré sladkosti.

Mám se rád a jsem se sebou spokojený. Jen já sám si mohu osladit život a naplnit jej radostí.

Z. SPOJIVEK

Zloba a frustrace z toho, na co se v životě dívám.

Hledím očima lásky. Existuje harmonické řešení, které přijímám.

Z. SPOJIVEK, INFEKČNÍ

Zloba a frustrace. Odmítání vidět.

Zbavuji se potřeby mít za každých okolností pravdu. jsem usmířený. Mám se rád a jsem se sebou spokojený.

Z. TLUSTÉHO STŘEVA

Přehnané nároky ze strany rodičů. Pocit útlaku a porážky. Silná potřeba lásky a náklonnosti.

Mám se rád a jsem se sebou spokojený. Vytvářím si svou vlastní radost. Jsem rozhodnut být úspěšný.

Z. ŽIL

Zloba a frustrace. Málo radosti v životě. Obviňování ostatních za svá vlastní omezení.

Dovoluji, aby mnou volně proudila radost. Jsem usmířený se životem.

ZÁPAL PLIC

Zoufalství. Únava ze života. Citové rány, kterým není dovoleno, aby se hojily.

Spontánně přijímám myšlenky, které jsou prodchnuty dechem a Inteligencí života. Tento okamžik je nový.

ZÁPĚSTÍ

Představuje pohyb a uvolněnost.

Všechny své životní zkušenosti zvládám snadno, s láskou a moudrostí.

ZÁVRAŤ

přelétavé, roztěkané myšlení. Odmítání podívat se na něco nebo na někoho.

Jsem hluboce soustředěný. Jsem vyvážený a usmířený.

Je bezpečné žít a radovat se.

ZBYTNĚNÍ KOŽNÍHO VAZIVA

viz SKLERODERMIE

 

ZDUŘENÍ

Slepá ulička, bezradnost v myšlení. Omezující, bolestné myšlenky.

Mé myšlenky plynou lehce a spontánně.

ZIMNICE

Mentální třes. Touha stáhnout se do sebe. Tvrzení typu „Nechte mě na pokoji“.

Jsem vždy v bezpečí. Jsem obklopen láskou. Chrání mne. Všechno je v pořádku.

ZLOMENINY

viz KOSTI

 

ZTRÁTA PAMĚTI

Strach. Útěk před životem. Neschopnost brát se za svá práva.

Inteligence, odvaha a sebeúcta jsou všudypřítomné. Je bezpečné být naživu.

ZTRÁTA ROVNOVÁHY

Roztříštěné myšlení. Nevyrovnanost.

Bezpečně nacházím svůj střed. Přijímám dokonalost svého života. Všechno je v pořádku.

ZTVRDLÁ KŮŽE NA NOHOU

viz OTLAKY

 

ZTUHNUTÍ ŠÍJE

Neústupná paličatost.

Je bezpečné znát názory ostatních.

ZUBY

Představují rozhodnutí.

 

ZUBNÍ POTÍŽE

Dlouhotrvající nerozhodnost. Neschopnost analyzovat myšlenky a činit příslušná rozhodnutí.

Rozhoduji se na základě principů pravdy. Cítím se bezpečně, neboť vím, že v mém životě se dějí jen správné věci.

ZUBY MOUDROSTI, TĚŽKÉ PROŘEZÁVÁNÍ

Nedostatečný mentální prostor pro vytvoření pevného základu.

Otevírám své vědomí rozmachu života. Mám dost prostor na to, abych mohl růst a měnit se.

ŽALUDEK

Obsahuje výživu. Zažívá myšlenky.

Snadno a přirozeně zažívám život.

ŽALUDEČNÍ POTÍŽE

Hrůza. Strach z nového. neschopnost asimilovat nové.

Život mi dělá dobře. Každým okamžikem asimiluji všechno, co je nové. Všechno je v pořádku.

ŽENSKÉ NEMOCI

Popírání sebe sama. Zavrhování ženství a ženského principu.

Raduji se ze svého ženství. jsem ráda, že jsem žena. Mám ráda své tělo.

ŽÍLY

Rozvádějí radost ze života.

naplňuje mě radost. proudí mnou s každým úderem srdce.

ŽLÁZY (viz též ENDOKRINNÍ POTÍŽE)

Představují iniciativu a aktivitu.

Jsem tvůrčí silou ve svém světě.

ŽLOUTENKA

Předsudky vůči sobě i druhým. Nevyrovnanost.

Jsem tolerantní, soucítící a láskyplný vůči všem lidem i k sobě samému.

ŽLUČOVÉ KAMENY

zahořklost. Zatvrzelé myšlenky. Odsuzování druhých. Pýcha.

S radostí se zbavuji minulosti. Život je příjemný. Je mi sladce.

ŽRAVOST

viz NECHUTENSTVÍ

 

 Převzato z knihy Miluj svůj život od L.L Hay

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode