JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

Proč běhám?

21.01.2015 20:38

Proč běhám?

...protože mě to baví (zasvěcení ví :o)

...protože vyventiluju veškerý stres, deprese a nekalé myšlenky (stane se, že i teda vzniknou :o)

...protože jsme na vzduchu a v pohybu

...protože tak dělám něco pro sebe, své tělo a své zdraví

...protože si tím zvyšuju fyzičku a odolnost (vůči hodně věcem a lidem...a myšlenkám..občas)

...protože jsem si přečetla knihu Když běhá žena a nakoplo mě to tak, že prostě běhám

...protože se můžu obléknout do sportovního (nesmějte se, fakt mě to v tom baví :o)

...protože si můžu poslechnout novou či starou hudbu (nejradši tu z 90.let)

...protože se cítím svobodnější (pokuď před sebou netlačím kočárek teda)

...protože můžu vypadnout ven i s kočárkem a zabít tak dvě mouchy jednou ranou (neptejte se které :D)

...protože se pak můžu s lepším pocitem víc nažrat :D

...protože chci mít krásné nohy a zadek (hahaha :D)

...protože si tak připadám víc akční a můžu pak víc sedět u knížek (když je zrovna čas teda)

...protože si tak navýším počet km na endomondu (fakt to funguje jako skvělá motivace)

...protože je to sport, který mohu provozovat i sama (s Pavlíkem je to taky bezva;o)

...protože se dozvídám zase něco nového o svém těle (a že toho je)

...protože tak můžu napsat tenhle seznam důvodu a hned se mi zase chce víc

...protože můžu běhat kdy chci, kde chci a s kým chci

...protože je to vcelku finančně nenáročný sport

...protože si můžu obout své nové běhací botky a cítit se mega pohodlně (když teda nemám za sebou 10km, ale i tak je to mega pohodlný ;o))

...protože můžu zvyšovat svoje hranice

...protože mám potom lepší hodnoty cukru v krvi alias glykémie

...a protože já jsem já a jsem ze všeho nadšená (snad mi to vydrží!!)

 

Safienka


 

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode