JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

Úklid

05.02.2014 19:34

Prachu se můžete dotýkat, ale PROSÍM nepiště nám do něj!

web2844c6_i_120_0241.jpgŘíká se, že pokud si člověk chce udělat pořádek v sobě, měl by si uklidit svůj pracovní stůl. To, jak vypadá Váš pracovní stůl naznačuje to, co se děje uvnitř Vás. To, jak je všechno uspořádané, jak je tam čisto a jak to čisto dokážete udržet. Ze své vlastní zkušenosti mám občas pocit, že musím v bytě vygruntovat až do úplného smítka a potom jsem oceněna svým naprostým klidem a dobrým pocitem. Říkám si, že by to tak mohlo zůstat nějakou dobu, ale pravda je opakem. Za nedlouho tam mám zase nashromážděných spoustu věcí, do prachu se dá kreslit a jsem na tom samém. Dala jsem si tedy předsevzetí, že si každý týden uklidím to nejnutnější a za nějaký čas uklidím opět do puntíku. Jde to. Opravdu to jde a ač jsem potom vyflusaná jak po maratonu, tak pocit štěstí, že jsem to zvládla je nenahraditelný. Stejně jako to je na venek, tak to funguje uvnitř nás.

Ve vzpomínkách si udělejte občas úklid. Vymeťte zbytečné, spalte chmurné, oprašte příjemné a vyleštěte radostné zážitky své minulosti.

Anatole France

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode