JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

Vzpomínám na rok 2013

21.01.2015 14:31

Tak jsem se dneska pokusila zavzpomínat, co že jsem to vlastně v tomto roce prožila. Ani jsem netušila, že mi to dá tolik práce to všechno vylovit z paměti. A určitě to není všechno.

 

Když to vezmu měsíc po měsíci, tak jsem letošní rok začínala jako těhotná koule. Spíš jsem si připadala jako valící se tučňák. Nabraných 20kg mě prostě dávalo zabrat. Celý leden jsem pročekala na porod. Jelikož byl sníh a led, tak jsem ani nikam moc nevyrážela. Čas se překulil do únoru, kdy jsem na svět přivedla (teda konkrétněji mi byla přivedena) Marušku. Následné šestinedělí bylo náročnější, ale vše jsme zvládli. Chybama se člověk učíJ A já se učím stále. Malý človíček nám do života přinesl zmatek a krásné chvilky. V březnu nám zemřela babička. To byla smutná událost, která nebyla lehká, ale věřím, že teď po tom všem je babičce mnohem líp než bylo v poslední době. Duben mám lehce v mlze (zatím jsem si na nic zásadnějšího nevzpomněla). V květnu jsme se byli podívat na svatbu bratrance. Mám pocit, že následovaly vedra, vedra a vedra. Zajeli jsme si na zumba víkend, z kterého jsem si pravděpodobně přivezla nějakou virozu. Zimnice najaře nic moc. V létě jsme si užili dovolenou u jedné a druhé babičky. Jako bylo to fajn, ale příští rok už si budeme dovolovat někde sami ve třech. Přeci jen babičky jsou lepší jen na chvíli :o) Aby se jeden nezbláznil. A pak nastal zlom a posun. Začala jsem na sobě víc makat. Seznámila jsem se s Jillian Michaels, začala pročítat fitness blogy a dala se do toho. Přestala jsem jíst maso a začala víc studovat to, co jím. Drží mě to pořád a ještě lepší na tom je to, že mě to baví J Do svého blogu jsem tedy zařadila i další rubriky a začala opět s Projektem 365. Po sečtení přečtených knih jsem přišla na to, že jsem přečetla zhruba něco kolem 42 knih. Na to, že na čtení nějak není čas (on by byl, ale s Maruškou to moc nejde), tak se musím za tento výkon pochválit :o) Mohlo to být horší. Oproti loňskému roku jsem počet navýšila.Takže hurá! Vánoce jsme prožili u tchánovců. První rok, kdy jsem nebyla doma a snad jsme to zvládli. Utvrdili jsme se ale v tom, že příští rok je budeme slavit spolu doma, na co už se těším. Což je vlastně první věc do nového roku. A že já jsem těšící se člověk J Poslední dva dny jsou ještě před námi, což určitě opět zase uteče, takže Vám dopředu přeji krásný a hlavně šťastný vstup do nového roku 2014. Buďme optimisté a věřme, že nám přinese jen to nejlepší! 


 

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode