JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

Začínáme ...

03.02.2014 13:34

Už nějakou dobu přemýšlím o tom, jak tuto rubriku nejlíp pojmout, jak a čím vlastně začít. Můj život se začíná měnit a já bych se tomu ráda věnovala i zde na blogu.

Nejlepší začít začátkem. Ke změně mého života mě dokopal porod dcerky, který proběhl před necelými 9 měsíci. Jako asi snad každá prvorodička jsem byla ze všeho jaksepatří vykolejená a měla tisíce (někdy i víc) otázek. Moje tělo procházelo obrovskou změnou a já jsem se sama se sebou skoro až seznamovala. Prvních několik měsíců bylo hodně utlumených, co se mé tělesné stránky týče. Po poctivém šestinedělí, kdy jsem byla jen doma (ven to ani moc nešlo, když byly neustálé mrazy), jsem začala pravidelně kočárkařit a tudíž se i víc hýbat. Jídelníček jsem řešila tak nějak za pochodu s výstrahou v hlavě (hlavně nic škodlivého a nadýmavého).

Díky diabetu, který dostával svůj zápřah jsem se dostávala častěji do hypoglykémií a ládovala se sladkým. Ač mi šla kila pomalu dolů, tak jsem se i přesto zastavila na nějakých 6kg nad svou vahou před porodem, s větším břichem, stehny a zadkem. Možná jsem dost kritická, ale takto jsem to opravdu vnímala. 

tumblr_lq8w6d0kbu1qmohofo1_400_large.jpg

Po několika hodinách jumpingu, zumby a bodyboxingu se ke mně dostalo cvičení s Jillian Michaels. Nikdy jsem o této ženě neslyšela, neviděla ji, ani s ní necvičila. Vlastně když si tak zavzpomínám, tak jsem nikdy necvičila dle videa či nahrávky. Rozhodla jsem se, že jí dám šanci a pustila se do  30 day shred. Musím přiznat, že poctivá jsem byla částečně. V programu je cvičení po 10 dnech ve 3 lekcích. Já tuto sérii cvičila o několik dní dýl, neboť jsem to prokládala pauzami po 3-4 dnech cvičení a občasou i jinou aktivitou. Přesto jsem zaznamenala změnu jak na váze, tak i na sobě. Díky tomuto začátku jsem přišla na chuť cvičení doma a rozhodla se zajímat víc a víc. 

Krom tohoto cvičení jsem začala chodit na powerjogu, na kterou mě dotáhla kamarádka. Nijak extra zvlášť se mi na ní nechtělo, ale slíbila jsem jí to a šla jsem. No, musím říct, že jsem se do ní zamilovala - když pominu zjištění, že jsem totálně neprotažená, zkrácená a neohebná. Bojuju s tím a rozhodla jsem se s tím zatočit.

Po cvičebním programu 30 day shred jsem začala s dalším s názvem Ripped in 30. Dnes, kdy tento článek píš,i mám odcvičeno několik dní 3.týdne a chystám se na další. Neustále projíždím různé blogy, informační a motivační stránky, kde nacházím spoustu užitečných poznatků. Ráda bych je uvedla v praxi a seznámila je tak i s Vámi. 

Věřím, že takovýchto nadšenců jako jsem já je vícero, tudíž budu ráda za každou ozvu, radu a poznámku.

Mé výzvy začínají mít reálné podoby. Neseďte na zadku ani vy a začněte se sebou dělat  ;o)

 

SAF.

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode