JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

365 podruhé

02.02.2014 19:51

A je tu zase myšlenka o projektu 365, který jsem napoprvé vzdala. Doufám a držím si moc palce, abych to tentokrát dotáhla až dokonce! 

Je to zajímavé, že lidé tolik rádi sledují, možná až šmírují ostatní. V dnešní době tomu hodně napomáhají různé profily, osobní blogy, či sociální sítě viz facebook. Ale tak proč ne. Člověk je přeci jen zvědavý tvor, což já jsem toho důkazem :o) Taky ráda pravidelně nakukuji na mé oblíbené blogy a stránky a přímo hltám to, co dotyčný či dotyčná zrovna zveřejňují. Bohužel tak strávím dost času čučením do počítače (což bych tak ráda omezila!). Nu, ale což..jdeme do toho...teda já jdu do toho :o) Vy můžete s mým dovolením sledovat ;o)

A proč začít nějakým významným dnem. Rovnou začnu nevšedním dnem jako je dnešek. 23.11.2013 - úplně normální den, ničím nevšední. Ikdyž jo, na Seznamu píší, že dnešní den je výročí, kdy byla překročena hranice v potápění. Inu dobrá...ale nic to nemění na tom, že já začínám..opět...projekt 365!

skr4316c8_agentstin.jpg

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode