JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

Zasvěcení do Shambally 1024

03.02.2014 20:36

O shamballe jsem se dozvěděla poprvé na stránkách Katky Pokorné, která mě zasvěcovala do reiki. Nějak víc jsem se o ní nezajímala, neměla jsem potřebu. „Plnou hlavu“ jsem měla reiki. Měla jsem pocit, že čas pro shamballu příjde.

Přišel toto jaro. Vtíravý pocit, že bych se měla posunout někam dál. Ani už nevím jak, jsem se dostala právě k shamballe. Zjistila jsem, že zasvěcení trvá jen několik málo hodin. Nechtělo se mi jezdit do Prahy a rozhodla jsem se proto, že se nechám zasvětit na dálku. Přes moji spřízněnou dušičku Elatku jsem poznala mistryni shambally, která mě byla ochotná zasvětit na dálku do shambally 1024 1. a 2. stupně. Dohodly jsme se na přesný datum a čas.

Předem mi byly zaslány skripta o shamballe. Měla jsem možnost se na cokoliv zeptat.

Nejprve jsme byly s mistryní domluvené na 11h, ale obě jsme měly čas už o 10h. Bylo to tak najednou nahonem, ale stále jsem měla ještě chvíli na to, abych se mohla připravit. Vypnout všechny telefony, udělat si pohodlí a zapálit si svíčku. Kočku jsem raději zavřela do jiné místnosti.

V daný čas jsem seděla připravená na židli. Chvíli jsem meditovala a snažila jsem se dostat do klidového stavu. To se mi podařilo a zároveň v tu chvíli jsem pocítila obrovský nával energie, který se mi tlačil na oblast srdeční čakry. Postupně se to uklidnilo a energie se mi začala rozlévat do celého těla. Postupovala  od nohou směrem k hlavě.

Zasvěcení do shambally by mělo trvat 30-60 minut. Po půl hodině jsem měla pocit naplnění, přesto jsem dále meditovala. Ke konci zasvěcení jsem se přesunula na postel, na židli už jsem se začala vrtět a nebylo to ono. V pozici vleže to bylo najednou ještě klidnější. Dostala jsem se do velmi příjemného stavu uklidnění, které skončilo zvoláním „Kristýnko“, které jsem slyšela. Zasvěcení bylo u konce. Následovala koupel v 1kg mořské soli. Příjemné zakončení.

 Hned  několik hodin poté jsem zkoušela shamballu 1024 posílat. Energii jsem cítila znatelně a velice silně. Postupně začínám rozlišovat energie shambally a reiki. Shamballa je proti reiki silnější energie a nastupuju náhle a silně. Reiki je oproti tomu jemnější a nastupuje pozvolna.

bez-nazvu.jpg

K třetímu stupni jsem se dostala najaře roku 2012. Najednou jsem měla pocit, že potřebuju jít dál. Ustálení předchozích dvou stupňů jsem pociťovala už nějaký ten den. Rozhodla jsem se tedy, napsala Alence a domluvila se na přesném datu a hodině. Tentokrát jsem se usadila na gauč a nechala kočku u sebe. Vše probíhalo stejně, až na to, že prvná náraz nové energie nebyl tak silný jako v předchozím zasvěcení. Ale viděla jsem své první obrazy - ptáky. Orly a káňata. Nádherný pocit jsem měla. Zasvěcení trvalo zhruba půl hodinu. Následovala koupel.

shamballa-3.jpg

Ne, že bych byla takový fofrník, ale asi po měsíci se mi přikradla myšlenka a pomyšlení na další a to poslední stupeň. Zkusila jsem se tedy zeptat, jestli jsem na to připravená. Všichni, kterých jsem se ptala, tak mi od průvodců skrze kyvadlo zjistily a potvrzdily, že jsem připravená. Bylo tedy rozhodnuto. Můj poslední stupeň jako by se na mě těšil víc jak já. Původně jsme se domluvily na sobotu, ale zvládly jsme to přesunout už na pondělí. Zasvěcení bylo nádherné! Lítala jsem nad mraky a viděla krásnými barvami osvětlené hory, skoro až Himaláje. Proudila mnou nádherná hřejivá energie ještě několik hodin po zasvěcení. Chvíli jsem ještě meditovala a užívala si tyto vzácné chvíle. Takovou příjemnou euforii přeji všem.

Jediné čištění, které jsem kdy absolvovala po zasvěcení se odehrálo právě po tomto stupni. Bolest v krku, zimnice, horečka, kašel a rýma. To vše během následujících 2-3 dnů. Každopádně není to pravidlem u všech. Každý si to prožívá individuálně a není potřeba se toho bát.

Každopádně jestli jste se pro shamballu rozhodli, je důležité se ujistit, jestli jste na zvolený stupeň připraveni. Pokud Vás tato informace zajímá, určitě se mi ozvěte a já vám to ráda skrze průvodce a kyvadlo zjistím a napíšu.

certifikat-shamballa-4.jpg

Mějte slunce v duši.

S láskou,

Safienka

 

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode