JEDEN ŽIVOT, JEDEN SVĚT

Meditace: 4 směry

03.02.2014 20:41

Máte také podzimní útlum? Já se pravděpodobně jako příroda chystám k zimnímu spánku :D Nevím, jestli to máte stejně, a nebo jste naopak nabiti energií a děláte vše možné? :-)

Rozhodla jsem se do svých maličko stereotypních dní zařadit kromě cvičení i nějakou tu meditaci. Na meditačním víkendu v Cholíně, který vedla Míla Lukášová jsem se naučila aktivní meditaci zvanou 4 směry. Kdo nezná, mohu jen a jen doporučit .Člověk si trochu pročistí hlavu a nos. 

Nejraději cvičím ráno po probuzení (ikdyž vlastně několik hodin po probuzení, kdy mi usne dítě a já mám chvilku pro sebe :o). Otevřu si okno, abych byla na čerstvém vzduchu, zabalím se do teplého oblečení, abych nenastydla a oddávám se této meditaci. Celá meditace trvá zhruba 30 minut - všech 5 částí. Pokud tolik času po ránu nemáte, stačí, když si zameditujete pouze na 4. a 5. část, která obsahuje všechny 4 směry a následnou očistnou meditaci a Vás alespoň trošičku nakopne. 

Pokuď se Vám podaří celou meditaci propřemýšlet úplně o jiných věcech (například nákupy :o)), tak se zkuste zaměřit na něco konkrétního a věnovat se myšlenkami pouze a jen tomu. Jako to to dělám v posledních dnech já. Zaměřuji se například na všechny své čakry, beru jednu po druhé a myšlenkami je čistím. Vaší fantazii se meze nekradou. Pokud byste s vymýšlením měli problém, ozvěte se a určitě na něco příjdeme společně.

Z vlastní zkušenosti je praktikování této meditace velice přínosné. Kromě toho, že se chvíli věnujete jen a jen sobě, tak si čistíte mysl, posilujete ducha a také uděláte něco pro své zdraví.

meditace-4-smery-ii.png.png

Video:

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode